,

Visual Instinct

In 4 stappen naar een visuele strategie voor jouw merk

Paperback NL 1e druk 9789020999358
Nog niet verschenen, verwacht op 19‑11‑2025
34,99

Samenvatting

Waarom grijpt het ene beeld je meteen, terwijl het andere je koud laat? Visual Instinct biedt een strategische kijk op visuele communicatie, met inzichten uit psychologie, branding en media.
Je leert hoe je beelden kiest die emotioneel raken én strategisch kloppen. Geen stijloefeningen, wel tools om merken, campagnes en content visueel sterker en relevanter te maken in een wereld waarin het oog razendsnel beslist.

Waarom? Verbindt strategie, cultuur en technologie Biedt visueel denken als skills voor morgen Kijkt vooruit: van algoritmes tot metaverse Vertrekt vanuit internationale en lokale cases

Wat? Inzicht in visuele cultuur en focus op de noodzaak van visuele geletterdheid Werkbare kaders voor visuele strategie en hoe beeld in te zetten als strategisch instrument Tools voor impact: metrics, storytelling, creatieproces, optimalisatie... Praktijkvoorbeelden, modellen en toekomstvisie

Voor wie? Brand managers, marketeers en strategen Communicatie- en contentprofessionals Creatieve leads, UX- en digital teams Leiders, studenten en iedereen met een boodschap

Specificaties

ISBN13:9789020999358
Taal:NL
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:240
Uitgever:Lannoo Campus
Druk:1
Verschijningsdatum:19-11-2025
Hoofdrubriek:Algemeen management

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Visual Instinct