Marketing in tijden van Trump

Een kompas voor merken in een permacrisis

E-book Epub met watermerkbeveiliging Nederlands 2025 9789020997859
Nog niet verschenen, verwacht 14‑10‑2025
15,99

Samenvatting

We leven in stormachtige tijden: recessie, polarisatie, oorlog, technologische revoluties. De herverkiezing van Trump was geen geïsoleerd incident, maar het begin van een mondiale aardschok.
In dit scherpe en diepgravende boek analyseert Fons Van Dyck de onderstromen die merken vandaag uitdagen. Hij biedt strategieën om het hoofd te bieden aan wantrouwen, chaos en disruptie.
Hij reikt marketeers een kompas aan om koers te houden in een tijdperk zonder houvast.

Waarom? Krachtig kader voor merken in crisis Inzichten uit sociologie en psychologie Pleit voor empathie en vertrouwen Praktische tools voor merkstrategie

Wat? Vier krachten die gedrag sturen Vier merkstrategieën voor disruptie Analyse van AI, boycot en huismerken Veel voorbeelden uit de praktijk

Voor wie? Marketingmanagers en executives C-level en NGO-directies Reclame- en mediabureaus Marketingdocenten en -studenten

Specificaties

ISBN13:9789020997859
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:160
Uitgever:Lannoo Campus
Verschijningsdatum:14-10-2025
Hoofdrubriek:Algemeen management
Herdrukdatum:14-10-2025

Managementboek Top 100

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing in tijden van Trump